onsdag 1 augusti 2007

Hemma igen...

Hemma igen på en snabb visit. Tur att det inte är så långt till husvagnen. Det tar ungefär 35 minuter. Jag passade på att ladda upp mitt bidrag till Scrappiz stora vår och sommartävling deltävling 4 med temat Jag. Helnöjd är jag inte, men jag har annat att göra. Men hinner jag så blir det nog något annat. Så jag gjorde ett grattiskort till mig själv som jag får ge till mina barn som tar hand om det tills jag fyller i februari. Så har dom ett kort att ge till mig också.

Almanackstämpeln kommer från InkyWings och tejpen från BR Leksaker.
Här är de olika fastsättningstekninkerna jag har använt:
1, En öljett 2, Brad (stjärna) 3, Tejp 4, Fotohörn 5, Gem 6, Häftklammer 7, Band 8, 3d-kudde


Kram Pernilla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pernilla de va fint. Kommerinte ihåg mina inloggningar till mitt eget Hälsningar Pappa.

Anonym sa...

Du kanske kan höra av dig för du kommer väl ihåg bättre än jag. Vi har inte ändrat den. Hälsningar Pappa