tisdag 25 september 2007

En till ...

En till utmaning på ganska kort tid, men den här var rolig den också. Den här dagen har jag varit ledig. Eftersom föskolan var stängd idag och min chef inte kunde hitta någon utbildning till mig så kunde jag ta ledigt. Jag började dagen med att säga hejdå till barnen som skulle till skolan sen fortsatte jag med mitt projekt till finalomgången till Scrappiz, som blev färdigt. Inmailat och klart, jag hoppas jag har förstått allt rätt nu, men det visar sig nog annars blir jag nog utslängd i sista stund. Och har missat ALLT. Jag och min kära make var även och åt på Thai här i stan, lika gott som vanligt.

Material: Papper från Daisy D`s - Fall Plaid och enfärgad cardstock. Grattis-stämpeln är från October stamps och flickan från Hängel och Stänglar. Blommorna har jag köpt på Dekorera Med Mera och dekorerat med glitterlim.

Kram Pernilla.

Inga kommentarer: