söndag 30 september 2007

I lördags...

I lördags var vi på kalas till min svägerska som fyllde 40, det var väldigt trevligt med god mat och trevligt sällskap. Det här kortet gjorde jag till henne.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln är från Hänglar och Stänglar och målat med färgpennor. A:et är från Panduro som jag har ritat av.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln är från Hänglar och Stänglar och målat med färgpennor. G:et är från Panduro som jag har ritat av. Blommorna är prima blommor från Prima Marketing.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

gunilla/nilla sa...

Tack för gullig kommentar i min blogg, glad!!
Korten som du gör är väldigt fina. Fina kombinationer.
/Gunilla

Anonym sa...

Det var kul att titta på din blogg, många fina kort du har gjort!!
/Anette