torsdag 13 september 2007

Lite ...

Lite inspiration har jag allt fått. Bara hoppas att den hade tänkt att stanna. Magnolias stämplar kom igår men det fattades två. Här jag jag gjort två kort med en ny Hängel stämpel och en med en lite äldre Magnolia stämpel. Och förresten så är det mässa på lördag, mässa på lördag. Jag skall åka helt själv och bara rå om mig själv, egen tid.

Här har jag använt en Hängel stämpel och papper från Crate Paper Cowgirl Colletion Spurs. Blommorna är dekorerade med lite glitterlim. G:et är en stämpel från Lidl och resten av bokstäverna är Metro från Qk. Färglagt med färgpennor.

Här har jag använt papper från Basic Grey - Fruitcake - Stained Glass/Orange Peel och en lite äldre Magnolia stämpel. Blommorna är Qk. Färglagt med färgpennor. Fonten på grattis är Rage Italic.
Kram Pernilla.

Inga kommentarer: