söndag 21 oktober 2007

Nu...

Nu börjar finalen i Scrappiz Vår- och sommartävling gå mot sitt slut. Har precis läst resultaten från 4:de deltävlingen och jag ligger sist. Jag gråter inte för det, men det hade ju varit roligare om fler hade tyckt att det var roligt att man klarade sig igenom tävlingen och kom till final. Har läst så mycket negativt angående den tävlingen. Det är första gången jag är med på en sådan tävling och har aldrig vunnit NÅGONTING men jag klarade mig igenom finalen också.

Var på kalas i går till en tjej som fyllde 5 år, min brorsdotter. De här korten gjorde jag till henne, det ena från mina föräldrar och det andra från mig och min familj.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln är från Hänglar och Stänglar och målat med färgpennor. Bokstäverna är utstansade Metro. Blomman är från Prima Marketing.


Material: Det mönstrade pappret vet jag inte var det kommer ifrån. Enfärgad cardstock. Stämpeln är från Hänglar och Stänglar och målat med färgpennor. Bokstäverna är utskurna från ett stämpelmotiv från Lidl. Blommorna är från Qk.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hej och tack för ditt besök i min blogg.Söta kort du gjort. hm,alla kan ju inte vinna tyvärr,synd för det är vi alla värda ibland.Ha det bra Cathrin