lördag 17 november 2007

Nu har...

Veckan har flutit på som den ska inga konstigheter. Nu har jag ytterligare några julkort att visa. Hoppas mina stämplar från Magnolia dyker upp i brevlådan på måndag, så jag har lite mer att välja på när det gäller julkort.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Sandylion - Red Wishes och enfärgad cardstock. Stämplarna kommer ifrån hÄnglars nya paket och färgade med färgpennor. Blommorna kommer ifrån Prima Marketing och dekorerade med lite glitterlim. God jul stämpeln från det övre kortet kommer ifrån Två systrar och det undre kortet ifrån Panduro.


Material: Det mönstrade pappret vet jag inte var det kommer ifrån (återkommer senare om det) och enfärgad cardstock. Stämpeln med granen vet jag inte heller varifrån den kommer men dom är dekorerade med lite glitterlim. God jul fonten från det övre kortet kommer är " Vargas" och på det undre kortet är det "2Peas Squish".
Kram Pernilla.

Inga kommentarer: