lördag 10 november 2007

Nu är lördagen...

I torsdags kom mina efterlängtade stämplar från hÄnglar och stÄnglar i brevlådan och dom var jättefina. Dom blev monterade och klara redan på torsdagen. Jag stämplade upp några också som jag har att jobba med. Nu är snart lördagen till ända. Det som har hänt idag är att vi har varit på 50-års kalas till min faster. Hon bjöd på väldigt goda kalla rätter som pastasallad och kött. Det var väldigt gott allt ihop. Dom här korten gjorde jag till henne, ett som mina föräldrar gav och det andra gav jag och mina syskon.


Material: Mönstrat papper ifrån Cosmo Cricket - Wonderland: Holly & Berries och enfärgad cardstock. Stämpeln är en hÄngel-stämpel målad med färgpennor och blommorna är Prima. Dekorerade med lite glitterlim. Bokstäverna har jag stansat ut med Qk - Metro.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln är från Magnolia och målat med färgpennor och dekorerad med lite glitterlim. Siffrorna är från Panduro som jag har ritat av. Texten är med fonten "Santa'sSleighFull".

Kram från Pernilla.

Inga kommentarer: