fredag 18 januari 2008

Äntligen fredag...

Äntligen fredag. Den här veckan har gått väldigt snabbt jag har knappt hunnit göra något kort. Jag började med ett nu i veckan och nu på eftermiddagen gjorde jag färdigt det.

ISMAKI Challenge #2
Jag hittade en till utmaning som kunde vara lite kul på ISMAKI Challenges. Utmaningen för den här veckan var en skiss som man skulle försöka följa och färger som var Blå, Vit och Röd.

The challenge this week was to make a card using this sketch, with the colors Blue, White and Red on ISMAKI Challenges.

Här är mitt kort:


Material: På det här kortet har jag använt Magnolia stämpel. Blommorna är utstansad Qk och pappret kommer ifrån My Mind´s Eye Kaleidoscope So pretty och enfärgad cardtock. Allt är färglagt med färgpennor och glitterlim. Krysset här fastsatta med mörkblå brads.

Så här såg skissen ut:


Kram från Pernilla.

7 kommentarer:

debbyscrap sa...

beautiful !!!

COCO sa...

your card is very beautiful !!!

megastamper sa...

a wonderful cute card you have made

Scrapmumur sa...

So cute!!

Stempelchaotin sa...

Wow this is so sweet. Lovely Card.

isauk sa...

Thanks for playing !
the ISMAKI team!

isauk sa...

Thanks for playing
the Ismaki team