söndag 27 januari 2008

Söndag ...

Idag är det söndag och det har det varit hela dagen. Började dagen med frukost sen en promenad på strandpromenaden här i staden. Det var väldigt trevligt, för vi gick med mina föräldrar och vi har aldrig gått där förrut, en och en halv timme var vi ute.
Igår var vi hela familjen och såg på bio "National treasure 2" men jag tyckte allt att ettan var bättre än tvåan.
Snart har jag fått tusen besökare till min sida, det är bara kommentarerna jag saknar. Vad tycker ni om mina kort, är dom så hemska?
Tre kort är färdiga, dom visar jag nog imorgon.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Visserligen berättade du hur det såg ut... Blev inte lilla mamma glad över det där borde hon skämmas. : ) Mycket snyggt! Undrar om jag inte ska hälsa på Solveig o spana in kortet "live" också.... Kram Tina