fredag 22 februari 2008

Fredag.

I onsdags var jag och min kompis i Färgelanda på DekoreraMedMera och inhandlade lite papper och andra dekorationer, jättekul.
Bettan på jobbet fyllde 50 år nu i veckan, så vi på jobbet var ute på krogen och åt god mat (nachos-tallrik) idag.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Daisy Bucket Design - Astor Park Collection - Mason Street och enfärgad cardstock. Stämplarna kommer ifrån Magnolia och stämplade på gult papper och kanterna är färgade med lite stämpelfärg. Fonten som jag har använt heter "Matura MT Script Capitals"

Kram från Pernilla. (Nu skall jag gå och lägga mig.)

2 kommentarer:

Tina sa...

Tjenixen!
Tjusigt kort du gjort. Fastdet gör du alltid. Det börjar bli svårt att inte upprepa mig... : )
Du HAR ju sådana där krusidullstämplar. Grön av avund är jag minsann. Du kanske sade det förresten? Hmm... Hör av mig på mådag. Kram

Tina sa...

Ursäkta ! Min stavning är visst inte riktigt som den ska. Kram igen