onsdag 6 februari 2008

Onsdag.

Idag är det onsdag hela dagen, men snart kommer helgen. Längtar.
Här har jag gjort ett kort för att testa lite med nya ideer jag har haft i huvudet. Jag blev nöjd.

Är det fler som råkat ut för att rättstavningen inte funkar i bloggen? Jag tror att jag stavar rätt men det är aldrig fel att kolla. Ibland hänger inte tangentbordet inte med, det är väl så med trådlöst.



Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån My Mind´s Eye - Wild asparagus - Sisters och enfärgad cardstock. Grattis-stämpeln kommer ifrån Kortmakaren och den andra är från hÄnglars nya paket, dekorerat med lite glitterlim och färglagd med mina färgpennor. Till dekos har jag använt extra round snaps och prima blommor.


Kram från Pernilla.

1 kommentar:

|Linda| sa...

Vilket härligt kort du har gjort!

//Linda