söndag 3 februari 2008

Söndag 3 Feb.

Nu var det då söndag igen, och helgen går lika fort som vanligt. Igår var det väldig snöyra utanför vårat fönster, det var så man inte ville gå ut. Men vi var allt ute ändå. Idag söndag har vi varit på kalas till min systerdotter som fyllde 5 år. Dom två översta korten gjorde jag till henne och fick en beställning på ett av korten.

Material: Mönstrat papper från DCWV kids och enfärgad cardstock. Wilma har jag skrivit på wellum papper och det fick ligga två dagar innan jag vågade röra det.



Material: Enfärgad cardstock och klippark från Panduro. Namnen stansade jag ut med Qk-metro och stämplade över med stämpeldynan sen tog jag bort bokstäverna.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Hejsan!
De tre korten är verkligen fina.
Blev Wilma glad?