söndag 10 februari 2008

Söndagen.

Söndagen är även den snart slut. Ny arbetsvecka är på gång. Idag har jag haft mitt kalas, ett år äldre. Det gick väldigt smidigt, jag bjöd på Quiche Lorraine med sallad och semla till kaffet.

Jag har gjort färdigt några kort nu i helgen, men har inte hunnit få in dom i datorn än, så det får vänta till veckan. Dom är i kameran än så länge.
Det här kortet gjorde jag färdigt förra veckan men hon fick det inte förrän igår. Det var min moster som fyllde år och min mamma ville ge det här.

Material: Mönstrat papper ifrån Sandylion - Celebration bubbles och enfärgad cardstock. Stämpeln är en hälft av hÄngel-stämpel, färglagd med färgpennor. Kerstin är skrivet med fonten "Aquiline". Blomman och bladen är utstansat med min Qk.
Kram från Pernilla.

Inga kommentarer: