måndag 24 mars 2008

Annandag Påsk.

Nu har jag lagt in 100 inlägg, det var ju bra om man tänker på vad dålig jag är på att skriva.
Påsken har förflutit väldigt bra. På påskafton bjöd vi på påsklunch, väldigt god. På kvällen stannade mina föräldrar kvar och vi åt lite gott på kvällen. Varm nygjord rostbiff och potatisgratäng.
Idag har jag och min familj varit på kalas. Erika blev 16 år, dom blir stora barnen.
Jag längtar nu till helgen, nån mer? Det är ju mässa i Göteborg, jag skall dit nästan oavsett väder.


Material: Mönstrat papper ifrån American Crafts - Play och enfärgad cardstock. Blommor ifrån Prima och pappersnöre, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Girls are Weird".

Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

Nästan ( !! ) oavsett väder?
Hmm...
Kan jag fortfarande haka på?
PS Korten är snygga, allihop !
Själv har jag inte hunnit göra ett enda... : )

Cathrin sa...

Hej och tack för titten inne hos mej.Klart man ska till Göteborg men jag hoppas på bra väder.Men dit ska jag.Har du långt att köra?Jag har ca 18 mil men det är det värt. Ha det gott Cathrin