söndag 9 mars 2008

Inget nu heller...

Jag har inget nytt kort att visa nu heller, men det har hänt en massa ändå.
I fredags när jag nästa hade slutat mitt jobb ringer min mamma och säger att det har brunnit i huset där dom bor. Jag åker dit och ser brandkåren som är där, huset står kvar men det hade brunnit i källaren och HELA huset är rökskadat (två våningar). Tur att mammas syster bor i stan så mamma och pappa kan bo där för det går inte att vara i huset, det måste saneras först. Efter att ha varit en liten stötta i fredags begav min familj och jag oss iväg till Ullared där vi hade hyrt en stuga för natten. Det blev inhandlat det mesta på fredagen men vi var inne även på lördagen och fick köpt lite mer. Vi hade en tid att komma hem till för stora grabben skulle på bio på lördagen. Söndagen gick åt för min gubbe att hjälpa pappa och jag bjöd mina föräldrar och min moster på middag efter dom var färdiga och jag tror det var uppskattat.

1 kommentar:

Tina sa...

Oj, vad många kommentarer du har på påsk-kortet. Jag kommenterar här istället.
Brunnit? Det är ju inte klokt!
Nu har det brunnit på tre ställen som jag känner folk på...
Faktum är att jag var nere på stan o såg när brandbilarna for iväg. Hälsa o ge dem en tröstkram från mig. Kram