tisdag 11 mars 2008

Utmaning på Ismaki

Äntligen har jag varit med på en utmaning. Det var inte lätt fast jag är hemma. I måndags var jag på vårdcentralen för jag hade ett varande och rinnande öga. Det var bindhinneinflammation, ögoninflammation låter lite vanligare. Idag har det andra ögat börjat att vara så det är bara att börja droppa var TREDJE timma där också. Det är lite jobbigt att sitta med nedåt böjt huvud längre stunder och rinnande ögon.
Det blev mitt första påskkort.

ISMAKI Challenge #10

Jag hittade en till utmaning som kunde vara lite kul på ISMAKI Challenges. Utmaningen för den här veckan var en skiss som man skulle försöka följa.

The challenge this week was to make a card using this sketch on ISMAKI Challenges.

Här är mitt kort:


Material: Mönstrat papper ifrån Scenic Route Paper Co. - Belleville Stripes och enfärgad cardstock. Stämplarna är från förra årets Magnolia och färglagda med mina färgpennor. Banden är från Scrapworks.


Så här såg skissen ut:




Kram från Pernilla.

17 kommentarer:

Stempelchaotin sa...

Wow really pretty card. Gorgeous.

nefertiti sa...

So beautiful and cute card!

sonic sa...

Une jolie petite carte !!!

Andrea, sa...

Great card, love the colours

Marsup sa...

Your card is really cute!

Jacqueline van der Sar sa...

Nice card, real easter colors!

fafy sa...

so pretty this card

Valérie sa...

Very beautiful card ! So sweet !

mar1ene sa...

Gorgeous card!!

Marlene x

bastelkueken sa...

Wow - a pretty and cute card

carolec sa...

toute jolie ta carte!

mu42800 sa...

une jolie carte ....
tilda est splendide
bizzz Mu

titisonia sa...

wonderful

Mlaure sa...

lovely card

Inger-g sa...

Flott kort, og kjempesøt påske-Tilda!

Ha en fin dag:)

coco sa...

very nice !!!

manue sa...

Very nice card!