torsdag 10 april 2008

Torsdag.

Den här veckan har gått relativt snabbt, det är redan fredag imorgon.
Det första student-kortet är färdigt och sålt. Jag blev väldigt nöjd och även beställaren. På kortet nedan med närbilden av hästen skall det vara lite gulare papper på, som det övre. Det blev nog lite mycket blixt.
På det här kortet har jag inte använt något mönstrat papper, då hade det blivit för mycket, vad tror ni? Annars har min Qk varit användbar och en stämpel från Magnolia, färglagd med mina färgpennor. Student-hatten har jag försökt att rita av en bild.



Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

Äntligen ! Så fint det blev.
Du är så duktig! Nu måste vi ses.
P.S. Jag har fått jobb : )

kumeluran sa...

vilket snyggt kort, härligt med hästen på :)
Tack för kommentaren på min blogg

KAtarina