måndag 14 april 2008

Jag har ont...

Jag har ont i kroppen, men mest i magen. Det är mest i nedre delen av magen så jag drömmer om att gå på toaletten och så är allt över men, man kan ju alltid drömma. I lördags började magen göra ont och i morse vaknade jag med feber. Inte mycket men 38,5 och det är ju för mycket för att orka jobba med. Man får ju tänka på omgivningen också.
Tur det finns laptopar och trådlösa nätverk, så behöver jag inte lämna sängen.

Igår var jag hemma hos en kompis och fick gjort lite kort, lika trevligt som vanligt. Det skall vi allt göra om. Jag hoppas inte jag har smittat dom med någonting. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall.

Kram från en sjuk Pernilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Pernilla!
Skulle gärna tittat till dig, men är tyvärr rädd att bli smittad.Mamma har lagt sig och jag kollade på datorn. Tack för mailet, jag skriver det på en sten..

Tina sa...

Ahaa....är det du som smittat Agnes? hehe... Jag skojar bara!
Tycker synd om dig som ligger där o lider. Hoppas du kryar på dig snart! Jobbet gick finemang igår!
Det blir nog bra! Kram