lördag 5 april 2008

Lördag.

Idag är det lördag och vi har haft kalas för både gubben och yngsta pojken. Vi bjöd på mat, det blev köttfärs sås och spagetti. Pöjken önskade sig marängtårta, så det blev det, han bakade den nästan själv. Jag tror det blev uppskattat, dom flesta tog två gånger.

Kram från Pernilla.

Today it is Saturday and we have birthday party for my husband (38) and the youngest boy (12) in the family. We served spaghetti and meat sauce. The boy wished for meringue-cake and so it was, he baked it himself. I think it was appreciated because almost everybody gets two portions.

With hugs from Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

Men nu är det nog tredje gången jag är här idag o glor ! ; )
Häpp häpp , skvätt !

Tina sa...

Nionde april....
Några nya kort?
Jag gjorde ett till min årfyllande faster. Det postade idag. Tyvärr glömde jag att fota det...
Ha det ! Kom snart o pyssla ! : )