torsdag 22 maj 2008

Efter...

Efter en liten tid av längtan kommer här nu iallafall två kort som jag kan visa. Det är två beställningskort som blev klara i förra veckan.

Material: Mönstrat papper ifrån Miss Elizabeth´s Butterfly Garden och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "AquilineTwo". Jag har även använt Prima-blommor dekorerade med lite glitterlim. Rankan har jag stansat ut med min Qk.

Material: Mönstrat papper ifrån Sandylion - Rosebud och enfärgad cardstock. Stämplarna både flickan och fjärilen kommer ifrån Magnolia och färglagda med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Scriptina". Jag har även använt Prima-blommor dekorerade med lite glitterlim.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Åhh...så söta!
Flickan i profil var ju urgullig!

Nytt inlägg finns hos mig...
Kram