söndag 25 maj 2008

Mors dag.

Idag är det mors dag. Så jag har gjort en del kort till både min och gubbens mamma och även ett beställningskort.


Material: Mönstrat papper ifrån Maja Design - Mina vänner Paula och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor och glitterlim. M:et kommer ifrån Panduro som jag har ritat av på ett annat papper, fonten som jag har använt till övriga bokstäver är "2Peas Squish" Även dekorerat med små Prima blommor.




Material: Mönstrat papper ifrån Maja Design - Mina vänner Ulrika och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt är "Scriptina" och "2Peas Squish". Även dekorerat med små Prima blommor och halvpärlor.

Kram från Pernilla. (Nu skall jag ta hand om en sjuk son.)

1 kommentar:

Tina sa...

Så sött, så sött !
Du är så himla duktig!
Kram på dig!