tisdag 3 juni 2008

Efterkälken.

Nu känns det som om jag har kommit rejält på efterkälken.

Det första kortet fick min kollega i köket av oss arbetskamrater ihop med en uteblomma, som var väldigt fin. Den stämpeln från hÄnglar var det närmsta jag kom på till hennes yrke.

Dom två andra korten var till min syster-son som blev nio år.

Skriv gärna en kommentar och tala om vad du tycker.


Material: Mönstrat papper ifrån Maja Design - Mina vänner Ulrika och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt är "Girls are Weird". Även dekorerat med Prima blommor och halvpärlor.


Material: Mönstrat papper ifrån Reminisce - Bugs life och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt är "Surrendered Heart".


Material: Mönstrat papper ifrån Junkitz - Extreme Boy Streaks och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor och glitterlim. Fonten som jag har använt är "Papyrus". J:et har jag ritat av från en bokstav köpt på Panduro. Blommorna har jag stansat ut med min Qk.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Av det lilla jag sett av både Jonatan o Helen...så tycker jag att korten är "mitt-i-prick" !
Snygga är de också! : )
Om du kommit på efterkälken, vad har då inte jag? Jag har ju inte lagt in kort på evigheter.
Jag har i o för sig inte hunnit göra några heller....
Häpp !