tisdag 24 juni 2008

Midsommar-kort

Här har jag gjort tre midsommar-kort. Jag har använt samma papper för jag tyckte det passa så bra, bara olika upplägg.


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Blomstertid och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Blommorna är Prima, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Juice ITC".


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Blomstertid och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Blommorna är Prima, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Santa'sSleighFull".


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Blomstertid och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Blommorna är Prima, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Scriptina".

Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

Så söta ! Börjar tröttna på mina platta komplimanger... : )
Jag är bombad av allt jobbande plus evenemang däremellan....
See you , på lördag ! : )

Lene sa...

Hej. Jag hittade din blogg genom Lindas.
Så söta kort du gör! Du skriver att du använder färgpennor, får jag fråga vad du menar då? Vanliga eller akvarell? Dina färger är så ljusa och vackra.
/Lene