torsdag 12 juni 2008

Några kort...

Det är lika bra att slänga ut korten som har legat i kameran länge nu.
I morgon är det skolavslutning för barnen, det tror jag dom längtar till. Det dröjer att några veckor tills jag får min semester, det är bara att härda ut. Något att se fram emot iallafall.



Material: Det mönstrade pappet vet jag inte var det kommer från och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Till blommorna har jag använt min Qk. Fonten som jag har använt heter "Tempus Sans ITC".


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Mina vänner Rosa-Marina och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Blommorna är Prima, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Greeting Monotone".


Material: Jag har använt enfärgad cardstock i lite olika färger. Stämpeln kommer från hÄnglar och färglagd med färgpennor. Blommorna är Prima, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Vivaldi". M:et har jag ritat av, köpt på Panduro.


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Mina vänner Paula och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från hÄnglar och färglagd med färgpennor. Fonten som jag har använt heter "Girls are Weird".
Kram från Pernilla.

Inga kommentarer: