torsdag 24 juli 2008

Hemma...

Är hemma på en snabb visit och tvättar. Sist vi var hemma och skulle tvätta så gick vår tvättmaskin sönder som vi har i lägenheten, så vi tvättade i källaren den här gången. Min äkta hälft var och köpte en tvättmaskin idag för man har ju blivit bekväm av sig och kunna tvätta när jag vill och har tid.
Nu skall jag och min familj gå ner till Fjordfestivalen och titta.

Här kommer ytterligare ett kort som jag har målat med akvareller


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Mina vänner Rosa-Marina och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från hÄnglar och färglagd med akvareller och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Enviro".

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Lene sa...

Snyggt kort, jätte kul att du gillar akvarellen!
Kram Lene