tisdag 15 juli 2008

Semester.

Nu har vår semester börjat. Vädret har inte varit det bästa men det regnar inte som tur är. Igår var vi i Bengtsfors på godisfabriken och ni kan inte gissa vad vi handlade där. Sen kom min arbetskollega med familj till campingen och skulle sova i en hyrd stuga i två nätter, himla trevligt tyckte hela min familj. Barnen fick någon att umgås med. Idag har vi varit på stranden och grillat korv.
Jag gjorde ett kort nu i helgen som jag tänkte visa, men det visade sig att datorn har ingen kortläsare och sladden ligger hemma. Det får bli när jag kommer hem, troligen imorgon. Sen skall jag ta hit sladden för det finns en kortläsare på den hemma.

Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Lene sa...

Ser att du har semester, skönt va?!
Men jag har en liten utmaning till dig i min blogg. Du ska ju ha något att göra när det regnar!
Kram Lene

Tina sa...

En välförtjänt semester också..
Ses vi hos MP ?