tisdag 8 juli 2008

Titta ...

Titta vad jag har fått. En award från Lene. Vilken rar människa.


Så här låter Awarden:
Who gets the "Brillante Webblog Award"?

Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Jag vet iallafall att jag vill ge en till min vän Kristina för hon är så trevlig och hon har en blogg som är värt att läsa.
Sen har jag ingen aning om vem jag ska ge vidare till (det finns så många som ger mig inspiration), så de som ser detta får gärna ta en.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Du får gärna skicka en t mig...
Behöver en liten brilliant mitt i allt jobbande....