torsdag 17 juli 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanat av Lene

Regler:
Beskriv först reglerna

Svara på alla frågor

Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

1. Handla för ett kalas imorgon
2. Tvätta.
3. Åka till husvagnen
4. Träna på akvarell målning
5. Mysa med familjen

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Var troligen hemma med en 2-åring och en 4-åring. Letade jobb, hade svårt att bestämma mig för vad jag ville jobba med.

Ställen du bott på?

Jag är född i Uddevalla, växt upp i Forshälla, mellan Uddevalla och Ljungskile. Flyttade tillbaka till Uddevalla när jag flyttade hemifrån och har bott där i olika lägenheter sen dess. Flyttat till större lägeheter eftersom barnen växer upp. Bott i samma område i 14 år, med början i en 2:, sen en 3:a nu en 4:a . Här bor vi nog kvar till barnen flyttar.
Husvagnen står i Högsäter där vi bor på sommaren.

5 Saker du skulle göra om du blev biljonär

1. Jag skulle se till att mina barn hade en trygg ekonomisk framtid.
2. Betala av de skulder jag har.
3. Resa.
4. Större boende och större husvagn.
5. Frossa i scrapgrejer.


Ja då vet Ni lite om mig!
Jag vet vem jag vill veta mer om:

Tina.

Om någon mer känner att dom vill berätta om sig själva får antaga utmaningen.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Jämrans illbatting !!!
Nåväl,kryssa in till mig så får vi se vad jag kan göra....
Tveksam kram... ; )