tisdag 26 augusti 2008

Bröllopskort.

Jag har gjort ett kort till ett brudpar som jag hade på beställning och jag blev väldigt nöjd med resultatet.
Annars händer det inte mycket, bara jobb och jobb.
Snart är det dax för mässa, för ni har väl inte missat mässan i Göteborg den 6-7 September, titta här annars. Jag skall dit med en kompis, det skall bli sååå kuul.


Material: Jag vet inte var det mönstrade pappret kommer ifrån. Jag har även använt enfärgad cardstock. Blomman och hörnena kommer från Panduro. Fonten till texten är "Scriptina". Paret kommer ifrån Hänglar och är dekorerade med glitterlim. Etiketterna är utstansade med Qk.

Kram Pernilla.

3 kommentarer:

Lene sa...

Så kul att åka på mässa!
Du undrade vad jag hade för låda som grund... På Åhlens har de lådor med två olika storleker i ett paket. Det är de stora jag använd här, de lite mindre ska jag göra till barnbarnen.
Ha det gott!
Kram Lene

Tina sa...

Fantstiskt ,vad du är duktig! Jag är riktigt avis...
Hjälp, var det nu i helgen det var mässa? =j,oj,oj...nåväl...Jag har sett fram emot den större delen av sommaren så KUL ska det bli. JAg var dock bara inställd på den i oktiber o insåg inte att den första mässan redan var här. Ooops!
Vi får höras i veckan. Kram så länge!

Tina sa...

oj, vad jag stavar fel i ett kör. Hoppas du kan översätta så det blir riktigt...