söndag 10 augusti 2008

Cute Card Thursday challenge 22

Vi kom hem idag och såg en utmaning till på Cute card. Temat för den här omgången var "Två av oss".

Kortet gjorde jag till min bror och hans sambo som skulle på bröllop nu i helgen.

Cute Card Challenge 22
This week the theme is 'The two of us'
We would like you to use two of something on your card, it could be 2 people, 2 animals or 1 of each.


Material: Mönstrat papper ifrån Maja Design - Skördetid - Konservera och Pyssla i köket och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med färgpennor. Tagsen är utstansade med min Qk. Blommorna är stickers från Victoria´s design house. Fonten som jag har använt heter "Scriptina".

Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Deb sa...

beautiful card, love the images you used, thank you for joining in the CCT challenge

Tina sa...

Hallå där! Snyggt kort! Klart jag hänger m till mässan....om det är ok för dig?
Kram