tisdag 12 augusti 2008

I lördags...

I lördags var vår familj på kalas. Min svåger och hans dotter fyllde år så dom slog ihop det. Smörgåstårta funkar alltid, lika gott varje gång.
Dom här korten gjorde jag före jag började med akvareller.


Material: Det mönstrade pappet kommer ifrån Chatterbox. Sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagd med färgpennor. Lite bling i kanterna.. Fonten som jag har använt heter "IsadoraCaps".


Material: Det mönstrade pappet kommer från Maja Design - Mina vänner Paula och sen har jag använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Penny Black och färglagd med färgpennor och glitterlim. Prima blomma med en halvpärla i mitten. Fonten som jag har använt heter "Santa'sSleighFull".

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hej och tack för dina rader i min blogg!Massor av fina kort du gjort.Kul att du gav dej till känna så jag hittade till dej. Ha en tevlig dag//Cathrin