lördag 6 september 2008

Efter mässan

Efter en heldag i Göteborg är jag nöjd med mina inköp. Jag åkte hemifrån kl. 8.30 och hämtade upp kompisen och vi kom fram som tredje person som fick vänta på att komma in. Det var en lugn dag och allt gick städat till i förhållande till i våras. Bilderna på inköpet kommer troligtvis imorgon. Jag var hemma igen ca. 17.00.
Boris och barnen passade på att åka till farmor och farfar i Trollhättan. Där fick dom middag, stekt fisk och potatis.
Nu längtar jag till att börja sätta fingrarna i det jag köpt men det får nog vänta tills imorgon, för jag är trött.

Kram och godnatt från Pernilla.

1 kommentar:

Lian sa...

Hejsan! Vet just inte rikigt hur jag hittade hit...jo jag googlade på att "riva papper" men ivarje fall det var ju en väldans trevlig överraskning att jag hamnade hos en scrappare *tjoho* jag var också på mässan i Göteborg..hjälp vad pengar det rann iväg, knappt jag vågade visa vad jag hade i mina kassar när jag kom hem *fniss*.
Ser att vi är jämngamla på flera håll..ålder, ungar (tom. en med samma namn) och så är vi ju uppenbarligen scrappare båda två! :o) Fast i den stora högen på mässan så kan man ju undra vem du var, vi var ju inte ensamma där även om det kändes som om inte inte var lika hysteriskt som i våras.

Må så gott så ska jag fortsätta att kika runt i ditt trevliga krypin//
Lian