söndag 28 september 2008

Kalas

Söndag igen och tänk vad vi har röjt här hemma nu. Jag har fått in 2 hyllor i klädkammaren som jag kan ha min hobby-verksamhet på, och slippa ha den i vardagsrummet som den har varit i för länge nu. Men jag skulle nog behöva hela klädkammaren för att allt skall få plats, det har växt sen jag började för några år sedan.

Vi har varit på kalas, så nu kan jag visa kortet som jag gjorde för ett tag sen.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med akvareller och glitterlim. Blomman är prima och dekorerat med glitterlim. Löven och myran har jag stansat ut med min Qk. Fonten som jag har använt heter "CoronetI".

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Lene sa...

Jättesnyggt! Detta är mina färger... kan undra varför jag inte gör mer med dessa härliga färger.
Pernilla är det OK om jag länkar till dig? Jag får alltid sitta och leta när jag vill kolla vad du gjort!
Kram Lene