lördag 18 oktober 2008

Lördag eftermiddag.

Var på kalas nu i dag hos mitt brorsbarn som fyllde 6 år. Hon hade beställt tacos och det blev det också, det är gott. Det översta gav vår familj och det undre hade mamma beställt.


Material: Det mönstrade pappet kommer från Crate Paper - Brunch Collection och sen har jag använt enfärgad cardstock. Den stora stämpeln kommer från hÄnglar, färglagd med akvareller. Fonten som jag har använt heter "IsadoraCaps".


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller. Texten har jag skrivit med fonten "2Peas Squish". E:har jag ritat av och dekorerat med glitterlim.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Stämpeln m cykeln var enastående söt. Resten av kortet plus kort nummer ett också givetvis !
Du är så kreativ! Jag vill också ha tid m det där...
Kommer du i morgon?(söndag)