lördag 4 oktober 2008

Mässa.

Ni har väl inte missat Papperskrafts mässa denna helgen i Partille. Jag var där, kompisen hade sjukt barn hemma så jag fick med min gubbe. Och när vi ändå var neråt Göteborg så ville han ta vägen förbi NetOnNet och köpa ny TV. Den vi hade var gammal och hade börjat smälla baktill, så det var nog på tiden.

Det här köpte jag, mest mönstrat papper men också enfärgad cardstock och ett rör med Prima blommor.
Majas Design hade kommit ut med en ny collection som var väldigt fin, Skogspromenad. Den var jag bara tvungen att ha alla pappren, du ser dom längst ner på kortet.

Kram från Pernilla.

2 kommentarer:

Lene sa...

Åh lyckliga du... vilka fina julpapper och blommorna är ju underbara. Jag älskar blommor!
Läggar till din blogg nu! Kul!
Kram Lene

Tina sa...

ok....
Jag är svårt avundsjuk !
Finns det fler utflykter vi kan åka på? Stämpelboden i Alingsås kanske? Eller butiken i Gbg?