onsdag 15 oktober 2008

Onsdag kväll.

Då har det blivit onsdag kväll igen. Jag har varit hemma nu i två dagar och kurerat mig. Råkade på en ögoninfektion i lördags som slog till. Jag har aldrig varit så svullen i ena ögat när jag vaknade i söndags, hade någon sett mig så hade dom blivit rädda. Svullnaden gick ner något fram på dagen. Måndagen var jag lite svullen, fast ögonvitan var knallröd och det kliade. Jag jobbade ändå fast jag borde varit hemma redan då, vårdcentralen tog jag på tisdagen och fick min salva. Jag frågade läkaren om han kunde skriva att jag kunde hämta ut fler gånger och det gjorde han, nu kan jag ta direkt jag känner av ögonen. Torsdag skall jag jobba, det är inte roligt att vara hemma.

Jag har sett på en del bloggar att dom har börjat med julkort, men jag har bara kommit till att börja med halloween, sen har vi ju fars dag. Efter det kan jag nog börja med julkort, jag måste nog sätta lite fart.

Kram från Pernilla.

1 kommentar:

Susanne sa...

Tråkigt att höra, krya på dig. Hälsa familjen.

Susanne