onsdag 22 oktober 2008

Sketch saturday 21.

Ytterligare ett Halloween kort blev gjort till en utmaning jag hittade på en sida som heter Sketch Saturday. En sida med väldigt roliga skisser att jobba efter.

My second Halloween card for this year. I found a really funny place to join, Sketch Saturday.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån AMM All My Memories - Halloween Design 2. Enfärgad cardstock. Stämplarna kommer från hÄnglar och färglagda med akvareller, dekorerat med glitterlim.

Så här såg skissen ut:
Kram från Pernilla.

7 kommentarer:

Mariska sa...

Very cute card Pernilla. Love the little count and his bats. Thank you for finding us and for joining us at Sketch Saturday this week. Hope to see you back.

xxx
Mariska

Tina sa...

Häftigt! Man blev glad av att titta på det! Kram

Debbie sa...

Fantastic Halloween card! Cute image and great colours. Debbie x

lk46 sa...

Du är verkligen duktig på att göra Halloween kort.
Kram Lene

Lian sa...

Tyckte väl jag kände igen mig härinne...för här jag kikat och knyckt ideér ;o)
Jo "rumpnissestämpeln" har jag köpt på Tradera, tror att de bara finns just där. Jag har flera i samma stil (som min son skäms väldigt mycket för att jag använder. Har gjort några julkort med de andra stämplarna men de ligger lite längre bak i arkivet.

Det där med dagens skiss blir jag nyfiken på så jag tittar tillbaka till dig igen.
Ha det gott
kram Lian

Lian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lian sa...

Var lite darrig på handen (kanske av stress inför morgondagens jobb som jag inte får nån rätsida på *morr*) o råkade klicka så inlägget kom in två gånger så
därför plockade jag bort det ena.
kram L