söndag 26 oktober 2008

Svärmor...

Svärmor fyllde år i förra veckan men hon hade kalas igår. Väldigt trevligt kalas med smörgåstårta och vanlig tårta, lika gott som vanligt.
Det undre kortet gjorde jag på beställning.

Material: Mönstrat papper ifrån Maja Design - Blomstertid och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med akvareller och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Windsong". Blommorna har jag dekorerat med en halvpärla.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Basic Grey - Motifika och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från hÄnglar och färglagda med akvareller. Fonten som jag har använt heter "AquilineTwo".

Kram från Pernilla.

3 kommentarer:

lk46 sa...

Tack vännen!
Du har lyckats igen med att göra några fina kort! Jag gillar verkligen det första!
Ha en skön vecka!
Kram Lene

Tina sa...

Åhhh....vill oxå....

lk46 sa...

Hejsan denna sena kväll efetr jobbet!
Jag har en ny utmaning på gång, titta in och se om det kan vara intresant!
Kram Lene