lördag 1 november 2008

Friday Sketchers 26

Det är ju snart Fars Dag här i landet och jag har äntligen gjort ett kort. Jag hade lite svårt med upplägget och då hittade jag en skiss som jag kunde använda på Friday Sketchers.

On Friday Sketchers I found a sketch for my Fathers Day card. It’s Fathers Day here in Sweden the 9th of November. On the card it says "To daddy" and "On your day".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Skogspromenad och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller och glitterlim. Biljetten kommer ifrån Mirabyll.

Så här såg skissen ut:

Kram från Pernilla.

5 kommentarer:

lk46 sa...

Hej Pernilla!
Va kul, du har riktigt kommit igång med skissar. Det tycker jag också är roligt!
Du undrade om pumpan med spöket!
Det är en clipart bild. Jag har en CD med bilder där jag tar lite när jag inte har det jag behöver!
Förstod du?
Kram Lene

Kim Piggott sa...

Great card, love your image and papers. Great Fathers day card.
kim x

Simone sa...

Nice card! I like these decent colours!
Simone

Heidi sa...

Så lekkert kort du har laget med flotte farger og detaljer-godt jobbet

Klem fra
Heidi

Jacqueline van der Sar sa...

I am sorry I am so late with my comments, but couldn;t make it sooner!! Love to see what you created with my sketch! Thanks for joining us at Friday Sketchers. Love from Holland,
Jacqueline