tisdag 25 november 2008

Jag har blivit utmanad.

Jag har blivit utmanat av Lene.

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är en nattmänniska
2. Jag tycker om att sova länge på morgonen, kanske sover bort helgerna istället för att göra kort eller något annat nyttigt.
3. Mina barn tycker jag är en kram-missbrukare. (Iallafall den största.)
4. Jag älskar att gå ut och äta, då slipper jag att laga mat själv!
5. Snäll för det mesta.
6. Är en hemma-råtta.
7. Försöker nå stjärnorna men når förhoppningsvis bara till trädtopparna. Vill så mycket.


Så de jag vill utmana är:

Tina
Någon annan som känner sig träffad.

Kram från Pernilla.

3 kommentarer:

lk46 sa...

Underbart Pernilla!
Det är så kul att läsa lite om hur bloggvännerna är som människa! Tack att du antog utmaningen.
Varma vinterkramar från Lene

lk46 sa...

Jag igen....skrattar lite....
Den bilden du frågade om Pernilla har jag fått från Danmark. Men man kan köpa 3D bilder på Stämpelgården, de har massor!!
Ha en härlig dag imorgon... på lördag ska jag på scrapsträff! Det ska bli kul!
Kram Lene

Tina sa...

Mors!
Ska snart anta utmaningen...
Tjänsten är tillsatt o det blev varken du eller jag som fick den.
Trist men bättre lycka för oss båda nästa gång.... Kram