lördag 13 december 2008

Fler julkort.

Här blev det några julkort på rad. Jag har några kvar som jag inte visat än men dom kommer.


Material: Pappret kommer ifrån imaginisce - Snowy Jo och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller. Blommorna är Prima dekorerade med lite glitterlim.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller och glitterlim. Blommorna är prima och dekorerade med glitterlim. Jag är osäker på vart jag fått biljetten från.

Kram från Pernilla.

3 kommentarer:

lk46 sa...

Underbara vännen! Någon kommer att bli jätteglad!
Ha en härlig 3:e advent med din familj. Har du sett att det finns en snöaward att hämta hos mig!
Kramar i massor från Lene

Solveig och Mats sa...

Pernilla du har gjort många fina julkort som jag har skickat till mina vänner att glädjas åt
kram mamma

Tina sa...

Trean uppifrån vann mitt hjärta. Fina alla tre men trean...mmm...vilka färger !
Du är e toppensnäcka!
Tack för den fina snöawarden! Du är en gooo´kompis.KRAAAAM