måndag 1 december 2008

Grattis kort.

Det första kortet fick min vän Tina på sin födelsedag för en vecka sen och det undre fick min ingifta morbror nu i helgen.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpelarna kommer ifrån Magnolia (både flickan och stolen bakom) och färglagda med akvareller och glitterlim. Blommorna är prima och dekorerade med glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Enviro".

Material: Pappret kommer ifrån My Minds´Eye 29th Street Market och stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller. Fonten som jag har använt heter "Enviro". Blommorna är Prima dekorerade med lite glitterlim.

Kram Pernilla.

4 kommentarer:

Tina sa...

Färgerna kommer ju bättre till sin rätt i verkliga livet måste jag säga...
Jättefia kort !
Å julkortet !!! Super!!
Här har vi magsjuka... : (

KRAM på dig o tack igen för presenterna !

lk46 sa...

Va duktig du varit Pernilla!
Kul att få se en bild på dig!!
Tina skriver om färgen, ja det är ju tyvärr så att den aldrig blir rättvis här på bloggen!
Ha en härlig dag!
Kram Lene

Andrea sa...

Oh wow, beautiful cards.
xAndrea

lk46 sa...

Hej igen pernilla!

Det är inte så viktigt det du skriver. Det är kul att du håller ut i denna långa utmaning!
Var rädd om dig vännen!
Kram lene