måndag 1 december 2008

Penny Black Saturday Challenge 25

Mitt i allt julkorts-tillverkning så hittade jag en utmaning som kunde passa mig på Penny Black Saturday Challenge.

In the middle of christmas-cardmaking I found a challenge that suits me perfect on Penny Black Saturday Challenge.

So onto this weeks challenge #25:
No Patterned Paper

Material: Jag har använt enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Penny Black, färglagd med akvareller. Sen har jag använt vanliga Prima blommor dekorerade med lite glitterlim och biljetten vet jag inte var den kommer ifrån.
Kram från Pernilla.

4 kommentarer:

Kath sa...

cute card for the challenge pernilla - love the image and those flowers - thanks for playing along this week at PBSC
Hugs
kath
xxxx

Pauline C sa...

Lovely cute image for the challenge Pernilla -t hanks for joining in the PBSC this week
Pauline x

tracie sa...

oh very cute, love this image and gorgeous flowers. Great work.
Thanks for joining us this week
hugs
Tracie :)x

Bev sa...

Fabulous card! Love the image

hugs Bev x