onsdag 28 januari 2009

Julkort nu?

Jag har gått med i ett forum som heter Jul hela året och det är en blogg som vill peppa oss som alltid muttrar över att vi inte hinner bli klara med julkorten i tid. Jag tyckte att det var en väldigt bra ide.

Här kommer båda mina bidrag till Januari månads bidrag. Jag hade tänkt att göra 2 kort i månaden, inte föör stora mål.

Material: Enfärgad cardstock och det mönstrade pappret kommer ifrån Daisy Bucket - Wrapped Wishes - Twingkling lights. Stämpeln från hÄnglar och färglagd med akvareller. Biljetten vet jag inte var jag har hittat den.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Sandylion - Red Wishes och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagda med akvareller. Blomman är en Prima och bladen har jag tillverkat själv. Stämpeln med God Jul är från Två systrar.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

sari hänninen sa...

jag gillar dina rivna papper... jag måste våga testa det på nästa kort :-)

lk46 sa...

Ingen dum ide, men jag hinnar tyvärr inte vara med där.
Men jag ska försöka börja tidigare iår. Härliga kort pernilla!
Kram Lene