torsdag 22 januari 2009

Sjuklingar

Sen jul har vi inte varit annat än sjuka.
Först yngsta sonen som vid jul hade feber. På måndagen innan skolan skulle börja efter lovet, uppenbarade sig några koppor på den äldste sonen. Han hade fått vattkoppor och vi vet inte var han har blivit smittad. Två veckor senare (den 19 Jan) fick den yngre sonen också det. Som jag har sett så har han fler koppor än den äldre fick och jag tyckte han var full.
Hela helgen före har jag hostat så mina stämband inte låter så roligt längre, jag jobbade måndag och tisdags men sen orkade jag inte längre. Jag har varit hemma onsdag och idag. Imorgon jobbar jag nog igen, det är inte såå ansträngande att prata längre.
Min man jobbade halva måndagen sen åkte han hem. Han hade ont i huvudet, feber och förkyld.

Jag gjorde ett kort på beställning till min mamma som hon behövde. (Det gjorde jag i måndags.)

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån My Mind´s Eye - Wild asparagus - Sisters och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med akvareller. Fasteners utstansade med min Qk. Fonten som jag har använt heter "Windsong".

Kram Pernilla.

1 kommentar:

lk46 sa...

Men uch då Pernilla. inte så kul att vara sjuk och hela familjen sen.
Du behöver en stor kram!
Ha det gott och var rädd om dig min vän!
Kram Lene