torsdag 1 januari 2009

Sketch Saturday.

Här kommer ytterligare ett kort till min brorsdotter som mina föräldrar gav till henne. Jag använde en skiss till det kortet också från Sketch Saturday.

God fortsättning på det nya året.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Creative club och enfärgad cardstock. Även dekorationerna är ifrån Creative club. Fonten som jag har använt heter "Enviro".

I found this sketch on sketch saturday and a choose sketch 28, from December 6th, 2008.


Kram Pernilla.

3 kommentarer:

lk46 sa...

Va duktig du är!!! Jag måste nog också börja göra efter dessa härliga skissar!
Ha en trevlig helg!
Kram Lene

Tina sa...

*SUCK* Duktiga människa!!!!
NÄR ska vi ses o göra ngt i hop?
God fortsättning o kram på dig!

Roza sa...

Hej pernilla kul att du hittade mej.
Stämplarna är mina egna och finns ej till försäljning, ev om det finns intresse, men om du vil ha uppstämplat kan jag gör det till material +frakt kostnad.
Kram Roza