söndag 8 februari 2009

Award

Denna award har jag fått av Lene


Tack snälla du!

Utmaning.
Jag har blivit utmanat av Lene att skriva 7 sanningar om mig själv!

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag älskar mitt jobb, men ibland vill jag bara s..
2. Morgontrött
3. Jag går upp så sent som möjligt innan jag ska börja jobba, tvätta mig och påklädning. Frukost äter jag på jobbet.
4. Jag älskar att gå ut och äta, då slipper jag att laga mat själv!
5. Hemma råtta, vill gärna stanna hemma.
6. Jag längtar till värmen, då vi kan dra iväg husvagnen.
7. Byter om till myskläder så fort jag kommer hem.

Det får stanna där då många andra redan har gjort den. Är det någon som inte gjort det ännu så får dom gärna ta den. Skriv gärna en kommentar.

Kram Pernilla

Inga kommentarer: