söndag 8 februari 2009

Kalas

Min systers tös blev 6 år idag och självklart var vi där. Lika trevligt som vanligt. Det övre kortet fick mamma och pappa ge henne. Det andra hade jag i en skisstävling på Scrappiz för ett tag sen. Men där suddade jag ut namnet och skrev grattis istället, min familj gav det till henne.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Mina vänner Rosa-Marina och enfärgad cardstock, dekorerade med både glitterlim och brads. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med akvareller. Texten har jag skrivit med fonten "Girls are Weird".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämplarna kommer ifrån Magnolia och färglagda med akvareller och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Windsong". Dekorerade med några blommor och halvpärlor.
Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Va kul, har du också varit på kalas!
Jag med!
Vilken härlig bild du hade i 6:e mappen, har du själv flugit luftballong?
ha en bra vecka!
kram lene

Tina sa...

Härlig luftballongsbild.
Själv hade jag inte sex mappar....

Fina kort! Det översta är lite likt Wilma. :)