söndag 15 februari 2009

Kalas

Igår hade jag kalas för släkten och vänner.
Jag hade öppet hus från 12 och jag bjöd på en kall buffé med sallad och kött. Det kom sammanlagt 31 personer. Min kusin kom med en present som gjorde mig väldigt glad. En hög med papper, 37 Maja Design och 17 övriga, plus några enfärgade cardstocks och lite chipboards löv.

Något som jag blev väldigt upprörd och ledsen över. En fot i tårtan. Jag hade förvarat en färdig tårta på sängen, (för det var svalast där) med balkongdörren på glänt och jag ville inte ha tårtan på golvet.


Kram Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

Hur i all sin dar hamnade foten i tårtan????
Jag kommer en annan dag o uppvaktar. Det gick inte i helgen.
Hoppas helgen var kul ändå...
KRAAAAAM

lk46 sa...

Hej vännen.
Hoppas du hade en bra dag fast foten hamnade i tårtan!
Så härlig present att få, jag kan förstå att du blev glad!
Kramizar Lene