söndag 8 mars 2009

I fredags...

I fredags åkte jag med hela familjen till Ullared, vi hade hyrt en stuga som vi skulle ha till lördagen. När vi kom ner på fredagen gick vi in direkt och började shoppa. De mesta i klädväg blev inhandlat och lite till. Jag hittade stämplar från Fiskars som var lite småmysiga och några småalbum.

På vägen hem på lördagen var vi bara tvungna att stanna till i Göteborg på mässan, jag skulle dit. Familjen valde att stanna kvar i bilen, så jag hade lite tidspress på mig. Men jag fick inhandlat det jag skulle ha.

Jag hade lagt en förbeställning på en massa Promarkers, nu har jag fastnat för den tekniken att färglägga. Jag fyllde ju år för några veckor sen och fick pengar som jag lade på en del pennor, inte alla pengar.

Söndagen har jag bara tagit det lugnt på, inga måsten. Provat pennorna och gjort ett kort.


Kram Pernilla.

2 kommentarer:

Tina sa...

WOW !!!!
Svårt avis... :)
KRAM

lk46 sa...

Håller med Tina!!! Så mycket du inhandlat både i Ullared och på mässan!
Snyft och lilla jag har inte fått handlat nått... får åka till Jönköping någon dag!
Ha en härlig vecka min vän!
Ser fram emot dina alster målade med pro maker!
kramizar Lene